Naturskyddsföreningen Härnösands Havsgrupp bjuder in alla intresserade till föreläsning om fågellivet i Höga Kusten

Tid: Tisdag den 8:e oktober kl 18:00

Plats: Olof Högbergssalen, våning 1, biblioteket i Härnösand

Naturfotografen Agne Säterberg visar sina vackra fotografier och berättar om fågellivet i Höga Kusten.

Eventet är kostnadsfritt för alla deltagare och Naturskyddsföreningen bjuder även på fika efter föreläsningen. Både medlemmar och icke-medlemmar är välkomna.

Om du önskar få fika behöver du anmäla det senast klockan 12:00 den 7:e oktober till Havsgruppens kontaktperson Ann-Christin Jonsson.

Anmäl via sms: 073- 828 98 74

Skriv ditt namn och att det gäller fika på fågelföreläsningen, kom ihåg att skriva om du har några allergier eller kostanpassningar.

Under fikat har du möjlighet att ställa frågor till Ange och Havsgruppen kommer också informera om det arbete de önskar göra.

Varmt välkommen!