Aktiviteter 2021

Årsmöte 2021 – digitalt möte

Tid: onsdagen den 24 mars kl 19:00 2021. Mötet blir digitalt via Zoom.

Välkommen till årsmötet 2021. På grund av pandemin blir årsmötet denna gång i digital form. För att delta på årsmötet krävs att du anmäler dig via formuläret nedan. Du kommer sedan att få ett mejl med instruktioner och länk till mötet ca 1 vecka innan årsmötet. Du behöver inte vara datorvan för att kunna delta och det är möjligt att ansluta och delta via telefon, surfplatta eller dator. Det är dock bra att ha hörlurar eller liknande för att höra bra. Det kommer även att finnas tillfälle för dig att testa din anslutning och utrustning innan mötet.
Årsmötet är ett bra tillfälle för dig att träffa andra medlemmar och påverka hur föreningen kommer att arbeta i år. Vi är för få aktiva medlemmar och vi behöver vara fler för att kunna bedriva en bra verksamhet. Hör av dig om du vill engagera dig, även en liten insats är värdefull. Du kan lämna ett meddelande i anmälningsformuläret nedan eller senare kontakta oss i styrelsen genom att klicka på Kontakt längst upp på sidan.

Möteshandlingar:
Länkar till möteshandlingarna blir aktiverade ca 1 vecka innan årsmötet. Motioner ska ha inkommit till styrelsen senast den 10:e mars. Motioner kan skickas in till föreningens e-postadress nfharnosand@gmail.com.

Dagordning 2021

Resultat- och balansräkning 2020